31 Aralık 2013 Salı

mim // cümle tamamlama

merhaba canlar..

bu sene okul bir yandan sınavlar bir yandan derken bloğu iyice boşladım..
bu durum beni üzmüyor dersem yalan olur..
bloğuma ve burada ki arkadaşlarıma ihanet etmiş gibi hissediyorum bazen :(
elimden geldiğince blogları takip etmeye çalışsam da post yazma konusunda iyice tembelleştim..

amaaa Sevgili Arkadaşım Gülay Ablacığım beni mimlemişken cevaplamamak olmazdı..
hemen oturdum bilgisayarın başına..
hadi başlayalım..


1. ELİMDEN GELSE... dünyadaki tüm çocukların yüzünü güldürürdüm..


2. KENDİ KENDİMİ KONTROL ETMEKTE... sanırım başarılıyım.. ama yemek yerken değil :)

3. BENİ EN ÇOK KAYGILANDIRAN ŞEY... ülke şartlarında oğluşumun geleceği..

4. HAYATIMIN EN KÖTÜ ANI... tam olarak hatırlamıyorum.. zaten kötüyü hatırlamamak daha iyidir..

5. YALNIZKEN... müzik açıp deli gibi dans edebiliyorum :)

6. NEFRET ETTİĞİM... haset, ikiyüzlü, yalancı ve çirkef insanlar.. Allah esirgesin..

7. İŞİM... hani şu hala olamayan :(

8. KADINLAR / ERKEKLER... bir arada olmadıklarında hep eksikler..


9. HAYAT... karnın tok, evin sıcak, sağlığın ve sevdiklerin seninle olduğunca cennet..

10. ÇOCUKKEN... herşey çok keyifliydi.. akşam ezanı okunduğunda koşa koşa eve gitmek bile güzeldi..

11. BAŞKALARININ ZAYIF TARAFI... ne görürüm ne de kullanmaya çalışırım..

12. YALAN SÖYLEMEK... çoookkk kötü bir şey..

13. HERŞEY KÖTÜ GİTTİĞİ ZAMAN... bol bol dua ederim.. daha iyi bir terapi, arınma ve motivasyon seansı olamaz.. Yüce Allah'ımdan gayret, kuvvet dilerim..

14. GECELERİ... günün en güzel saatler..

15. BAŞKALARINA GÖRE BEN... kime sorduğuna göre değişir..

16. KURTULMAK İSTEDİĞİM KORKU... bilmem??

17. BAZEN DÜŞÜNÜYORUM DA... bir sahil kasabasında yaşayıp kendi sebze ve meyvemi yetiştirmek hoş olurdu.. sabah kahvemi gazete okuyan eşimin gölgesinde yemyeşil bir bahçe de içmeğe paha biçilemem herhalde.. oğlumun cıvıltılı koşuşturması gözümün önünde..


18. EN ÇOK UTANDIĞIM ŞEY... birinin yeni tanıştığım insanlar içinde beni övmesi.. hemen kızarıyorum :)

19. KEŞKE BEN... demeyi sevmiyorum.. Hayırlısı Buymuş diyorum..

20. ANLAMIYORUM... başkasının huzurunu, düzenini bozan, kişiliğini zedeleyen kişiler nasıl huzur bulabiliyorlar..


işte böyle..
ben de eğer cevaplamak isterlerse;

Darkolive Style Sevgili İzlem'i
Ofisstyle Sevgili Serap'ı
Ege Güzeli Mor Hastası'nı
Bir Dilim Limon Mervelil'i

mimliyorum :))



Not: resimler netten alıntıdır.


Sevgilerimle; İdil..


Hiç yorum yok: