7 Mayıs 2013 Salı

ürün tanıtımı // LA ROCHE- POSAY hyreane legere

bugün annemin ilaçlarını almak için gitmiştim eczaneye..
giderken kendime de söz vermiştim hemen ilaçları alıp çıkacaktım oradan.. 
ve görevli bayanın gelip beni cilt analizine davet etmesiyle
bir anda kendimi dermokozmetik katında buldum..
yine tutamadım kendimi:))
 
cilt analizi sonuçları beni çok memnum etti görevli bayan cildimin durumunun çok iyi olduğunu ve cildime gerçekten bu zamana kadar iyi bakmış olduğumu söyledi..
 
ve ben sadece ihtiyacım olan nemlendiriciyi aldım..
 
ben LA ROCHE-POSAY ürünlerini kullanmayı çok seviyorum..
yaz için tercih ettiğim nemlendiricimi değiştirmedim ve yine aynını aldım..
 
 
HYDREANE LEGERE
hassas ciltlere özel nemlendirici
normal/karma ciltler için
yeni nesil su taşıyıcılardan olan hidrolipidler, cilt hücreleriyle mükemmel uyumları sayesinde epidermise kolayca nüfuz ederler. hidrolipidler HYDREANE'ın cildi termal suyla buluşturmasını ve cildi nemlendirerek, cildin yatışmasını sağlarlar. selenyum açısından zengin olan termal su, epidermise sürekli nüfuz ederek cildin hassasiyetinde günden güne azalma ve ciltte uzun süreli bir konfor sağlar.ferahlatıcı ve hızla emilen dokusu ile ciltte yatışma, yumuşaklık ve esneklik sağlar. siyah noktaya sebep olmaz. dermatolojik kontrol altında test edilmiştir. parabensizdir.
 
diğer kullandığım LA ROCHE-POSAY ürünlerine buradan ulaşabilirsiniz..
 
 

Hiç yorum yok: