20 Şubat 2013 Çarşamba

pratik bilgiler # 1

     bugün takılarımı karıştırırken eşimin uzun süredir takmadığı gümüş bir yüzüğünü buldum.. fakat bir süredir takıların içinde unutulmuş olduğundan biraz kararmışş.. eşime küsmüş karalar bağlamış galiba :)) her neyse, eşime götürdüm tekrar takmak istediğini ama kötü göründüğünü söyledi..
     başladım tabii ki internette araştırmalarıma.. benim bu yüzüğe derhal bir çözüm bulmam gerekiyordu.. buldum da..

                      '' diş macunu''

     parmağınıza biraz diş macunu alın, yüzüğü güzelce ovun ve iyice durulayın.. pırıl pırıl parlıyor maşallah..
     yüzüğü aldım göğsümü gere gere eşime götürdüm.. bu kadar kısa sürede nasıl hallettiğimi baştan çözemese de bu pratikliğim eşiminde hoşuna gitti.. şimdi yüzük parmağında..
    

Hiç yorum yok: