25 Mayıs 2015 Pazartesi

19 Nisan blogger bulusması // hosgeldin bahar



Merhabalarrr...

Evet evet biliyorum uzun süredir buralarda yoktum.
Hayatımın yoğun temposu ve instagramın baş döndürücü hızı beni buralardan biraz kopardı.
Ama özlemedim değil doğrusu.

Şimdi yaşadığım harika birgünden bahsetmek istiyorum sizlere.
Sevgili Nurgül ve Elif Ece'nin daveti ile 19 Nisan da Aydın'daki blogger buluşmasına katıldım.
Çok güzel insanlar tanıdım, keyifli sohbetler ettik.
Bizler için o kadar emek harcamışlar ki ikisine de sonsuz teşekkür ediyorum.
Tabii ki sponsor firmalarımıza da çok teşekkür ediyorum..

Bakalım hangi firmalar bizimleymiş..







Baharı anlatan renkleri ile FISH ORGANİZASYON bizlerleydi..



Yaz öncesi bu düşünceli hediye için KOZMELİ.COM 'a çok teşekkürler..



FARMASİ ürünleri ile tanışmak ve Seda Hanım'la sohbet etmek çok güzeldi..
Şimdiden aralarına yeni ürünler ekledim bile :))




OVEX saç ürünleri saçına kıymet verenler için şahane..



Temiz içerikli bu ürünler için DERMADOLİN 'e çok teşekkürler..



Yaz kış miss teşekkürler DOĞADAN .. Ayvalı Ihlamur favorim olur :))



RİNSO güzel kokunla yanımızda olduğun için teşkkürler..



Oğluşumun vardı benimde oldu teşekkürler ABFEN FARMA ..



Hayata dair güzel notlar tutmak için teşekkürler FİNGERS CROSSED..



Oğluşumun odasına nasıl da yakıştı PLUS CANVAS teşekkürler..



Doğal sabunlara bayılıyorum OTACI BİTKİSEL teşekkürler..



Teşekkürler HÜSNADAN ..



Teşekkürler MUTLU MUMLAR ..



El kremlerine zaten bayılıyorum bakalım diğer ürünleri nasıl? Teşekkürler DERMOKİL ..



Bazen sizi biri kendinize getirsin istersiniz.. Teşekkürler GEREKENİ YAP ..



Bayanların daimi ihtiyacı :) Teşekkürler İPELİNA ..



Spor zamanı harika!! Teşekkürler ASPİRE ..



İşte bayıldığım bir ürün.. Teşekkürler GÜLSHA ..



Teşekkürler ALTEM BOYA HOBİ EVİ..




Teşekkürler UNELLER ..


İşte tanıdığım güzel insanlar.. Bloglarına bakmayı unutmayın..



Hiç yorum yok: