22 Haziran 2014 Pazar

mim // tek kelime..


merhabalar..


yoğun staj günlerim içerisinde bloğa yazı girmeye hatta sevdiğim bloggerların bloglarına bakmaya bile zaman bulamıyorum. staj son iki hafta ne diyelim, sabır :))

ama bugün blogları gezerken sevgili  MAKYAJ KELEBEĞİ 'nin bloğunda bir mim gördüm ve çok hoşuma gitti. hazır bilgisayarın başına oturmuşken soruları bende yanıtlamak istedim..

haydi başlayalım :))


1 ) Telefonun nerede ?

     -- her daim yanımda

2 ) Partnerin ? 

     -- 10 yıllık bir aşkoş



3 ) Saçların ?

     -- en az benim kadar asi ve değişmeye müsait

4 ) Annen ve baban ?

     -- vazgeçilmezlerim



5 ) En sevdiğin eşya ?

     -- telefonum ve ayakkabılarım

6 ) Son gördüğün rüya ?

     -- hatırlamıyorum

7 ) Araba hayalin ?

     -- önce bir Alfa Romeo 157 kırmızı , sonrada bir BMW 520d beyaz <3 <3 




8 ) İçinde bulunduğun oda ?

     -- kış bahçemiz.. bulutları seyretmek güzel :)

9 ) Korkun ?

     -- sevdiklerimi kaybetmek ve onları üzebilecek herşey

10 ) 10 sene içinde ne istiyorsun ?

     -- ailem ile birlikte mutlu ve sağlıklı olmayı istiyorum

11 ) En son yaptığı şey ?

     -- instagrama fotoğraf yüklemek

12 ) Üzerinde ne var ?

     -- bir şort bir tişört :)

13 ) Senin hayatın ?

     -- benim olduğuna çookk memnun olduğum bir hayat 

14 ) Moralin ?

     -- her daim yüksek 

15 ) Şu an ne düşünüyorsun ?

     -- tatili <3 <3 <3

16 ) Senin bilgisayarın ?

     -- asus 

17 ) Bira ?

     -- şu an elimde :P

18 ) Aşk ?

     -- arka koltukta bilgisayarına oyun yüklemeye çalışıyor, canımın içisi <3



ooo bitmiş bile sorular.. ben çok keyif alarak cevapladım.. dilerseniz sizlerde cevaplayabilirsiniz..

hoşçakalın <3 <3 <3



Sevgilerimle; İdil..


Hiç yorum yok: