3 Mart 2014 Pazartesi

murnauers belebende maske perl-zauber

merhabalar..

bir süredir kullandığım ve çok sevdiğim bir maskeden bahsetmek istiyorum sizlere..
gratisten aldığım çift kullanımlık bir ürün bu..
maskenin ambalajı kendinden iki parça..
açtığınız kısmı kullanıp atıyorsunuz..
böylelikle maskenizi daha hijyenik saklayabiliyorsunuz..






inci sihri - hissedilebilir derecede canlı bir cilt
maskenin içeriğinde Hyaluranik asit ve vitaminler var..


yüz temizleme jeliyle cildimi arındırdıktan sonra maskeyi cildime uyguladım..
çok yumuşak bir yapısı var ve kolay dağılıyor yüzde..
maske donmuyor ıslaklığını yüzünüzde beklettiğiniz 15 dk boyunca hissediyorsunuz..
cildimde herhangi bir kaşıntı ve kızarıklık yapmadı..


yüzümden maskeyi bu sünger yardımıyla temizliyorum..


cildimi arındırdıktan sonra da nemlendiriyorum..
cildimde ilk uygulamadan itibaren farkı gözledim ve çok sevdim..
tabii cilt tipine göre her ürün farklılık gösteriyor bunu unutmayalım..
ama ben bu ürüne bir şans verilebileceğini düşünüyorum..

cildimdeki kızarıklıklar sizi yanıltmasın arkadaşlar..
onlar maskenin değil epilasyonun eseri :))



Sevgilerimle; İdil..



Hiç yorum yok: