12 Şubat 2014 Çarşamba

MUTFAKTAN : GÜL KURABİYE


merhabalar..

geçen gün annem misafirleri geleceği için benden kurabiye hazırlamamı istedi.
ben de yaptım :))

işte tarifim burada..

 MALZEMELER: 1 yumurta, 1 yemek kaşığı süt, yarım pk margarin, 1 su bardağı pudra şekeri,
 1 pk kabartma tozu, kakao ve un


 hamuru hazırladıktan sonra ikiye böldüm ve yarısını kakolu olarak hazırladım..



 oklava yardımıyla tezgahın üzerinde açtım ve çay bardağıyla yardımıyla adireler çıkardım..


 bir sade bir kakaolu olmak üzere dizdiğim daireleri yuvarlayarak rulo haline getirdim..
ve tam ortalarından kestim..


 kestiğim kurabiye hamurlarını dik bir şekilde tepsiye dizdim..
önceden ısıttığım 180 derece fırında yaklaşık 20 dk kadar pişirdim..
tabii bu fırının cinsine göre farklılık gösterebilir.. 


 içime çok sinen lezzetli bir kurabiye oldu..
hem göze hitap eden cinsinden, hem de mideye..
denemenizi tavsiye ederim..


Sevgilerimle; İdil..

Hiç yorum yok: