1 Aralık 2013 Pazar

mutfaktan : fırında melki

Merhaba canlar..

Balıkesir de havalar bir soğudu bir soğudu anlatamam..
Hele yağmurun hiç kesileceği yok..
Yağmurun en güzel tarafı ise melkilerin çıkmasına ve büyümesine olan desteği..
Şahsen ben ister kavurması olsun ister kızartması her şekilde bayılırım melkiye..
Anneciğim sağolsun kendine alırkn bana da almış..
Getirir getirmez hazırladım bende..
Sağolsun Sevgili İzlem (darkolivee's world) melkiler fırında şöyle güzel olur böyle güzel olur deyince bende kendimi fırının önünde buldum..

İyi ki de öyle yapmışım harika oldu..


şunların tazeliğine ve güzelliğine bakar mısınız..


yıkayıp fazla büyük olanları ikiye böldükten sonra una buladım ve fırın tepsisine dizdim..


üzerine biraz zeytinyağı gezdirdim ve doğru fırana..


sonuç tek kelimeyle muhteşemdi..
son anda iş yemeği çıkıp yiyemeyen sevgili eşime ohh olsun :))
şaka şaka kıyamam hiç kendilerine..


ne yapalım biz de oturduk oğluşumla yedik melkileri..

muhakkak deneyin derim bu mevsimin en lezzetli nimetlerinden..
yanına bir kase yoğurt çıkartmayı unatmayın :))


Sevgilerimle; İdil..


Hiç yorum yok: