14 Eylül 2013 Cumartesi

sünnetimizi de yaptık mevlüdümüzü de..

merhabalar..
 
geçtiğimiz hafta pazartesi günü oğlumun sünneti yaptırdık..
telaşı tatlı bir haftaydı oğluşumun nazı cazı bitmek bilmedi :))
gelen giden misafirlerimiz ayaklarına sağlık evimizi hiç boş bırakmadılar..
insan keyifleniyor sevdiği insanların böyle günlerde yanında olduğunu görünce..
 
gelelim hazırlıklarımıza..
 
yatağımızın iskeletini Sevgili İlknur Ablam getirdi ve hazırladı..
kullanılan tüllerin rengini birlikte seçtik..
nazar boncuğu süslerimizi ise Ezgişimle birlikte keçelerden yaptık..
yatağımızın son rötüşlarını da Doğu'nun ciciannesi Sevgili Günay Ablam yaptı..
nevresim takımımız ise English Home'dan..
siz nasıl düşünürsünüz bilmiyorum ama ben sünnet yataklarının erkek doğasına uygun
olması açısından çok şatafatlı olmasına karşıyım..
sade şıklık en iyisidir..
kapı süslerimizi de Ezgişimle birlikte yaptık..
 
 
 
merdivenleri de es geçmedik..
 
 
 
mevlüt için kutu içerisinde badem şekeri hazırladık..
kutuları internetten satın aldım şekerleri annem ve anneannem paketlediler..
Mehmet'ciğim ise kurdelaları kesti, bende bağladım..
 
 
okunmuş pirinç ve şekerleri bir bir kendim hazırladım..
 
 
 
aile büyüklerine hediye etmek için aldığımız tespihleri ise Doğu'cuğum
keselerine yerleştirdi.. 
 
 
herkes bir ucundan tuttu yani evde ki işlerin..
 ellerine sağlık..
 
...
 
işler bitti, geldik mevlüd gününe..
 
Anne, Ezgiş, Anneannem
benim hazırlıklarım sürdüğü için bu fotoğrafa yetişemedim:((
 
 
ve hazırımm.. ayakkabılarımı unutmuşum :))
 
Babaannem ve Doğu'cuğum

Anneannem ve Doğu'cuğum

Mehmet, Doğucuk ve Ben
 
Annem, Babam, Ezgiş ve Doğucuk

Ezgiş, Özgüş ve Ben
 
 
Allah'ım kabul ederse gelen misafirlerimizle mevlüdümüzü okuduk..
ikramlarımızı yaptık..
kalabalık ve keyifli bir gün geçirdik..
tabii Doğu fotoğraf çekimi sırasında baya sıkıldı yüzünden anlayabilirsiniz malum arkadaşları oyun için beklerken..
 
dilerim Allah'ım Doğucuğumla birlikte mutlu, huzurlu, sağlıklı yıllar yazsın ailemize..
dilerim okuduğunu, milli ve dini değerlerine saygılı, insan olmanın, vatandaş olmanın erdemine
ermiş, ben değil BİZ diye düşünebilen bir birey olduğunu görmek nasip olsun ailemize..
 
 
Sevgilerimle; İdil..

Hiç yorum yok: